Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

A jelen ÁSZF tartalmazza a brfashion.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

 

 

A Webáruház címe:www.brfashion.hu


A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Bara Tímea
4032 Debrecen, Mikszáth K. u. 71. G ép. 1.
Nyilvántartási szám: 51028152

Adószám:67972225-1-29
Bankszámlaszám : O.F.SZ Zrt. 22222222-21196140

 

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
4032 Debrecen, Mikszáth K. u. 71. G ép. 1.
Telefon: +36 30 408 5560
E-mail: rendeles@brfashion.hu
Nyitva tartás:

Hétfő-Péntek 10:00-18:00

Szombat: 10:00-13:00

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása


1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.


2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

 

A megrendelés lépései:


1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

 

Az adásvételi szerződés létrejötte:


1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)


2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.


3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai



A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.



Kiszállítás, személyes átvétel



1. A termékek kiszállítása megrendeléstől számított 3-5 napon belül történik.

2. Személyes átvétel az üzletben lehetséges. (4032 Debrecen, Mikszáth K. u. 71.)

1. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

 

Lehetséges fizetési módok
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)

3. Bankkártyás fizetés

A felhasználó elfogadja, hogy a Bara Tímea (4032 Debrecen Mikszáth K. u. 71.) által a brfashion.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, kereresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím, szállítási és számlázási cím adatok. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

 

Az utánvéttel rendelet áruk esetén, amennyiben a fogyasztó által megadott átvételi címen a szállítást végző futárszolgálat 2 egymást követő esetben sem tudja kézbesíteni a csomagot a fogyasztó hibájából, úgy a szállítási költség behajtása iránt szolgáltató jogi eljárást fog indítani a megrendelővel szemben.Ami ügyvédi perköltséggel együtt kerül behajtásra.

 

A honlapon történő vásárlás

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. De ajánljuk figyelmükbe érdemes regisztrálni hogy értesüljenek mindig a legújabb akcióinkról és a legfrissebb kollekciónkról.

A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatóak meg. A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor az adott oldalon lévő termékek alatt található számozott lapozó gombok segítségével tudja megnézni oldalanként a termékeket. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról és itt tudja megadni a kívánt színt és a mennyiséget is. A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg. A választott termék a megrendelés gomb segítségével helyezhető a kosárba, majd a vásárlás folyatatható tovább. A Felhasználó a kosár tartalmát a jobb felső sarokban található Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti . A Kosár gombra kattintva módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből hány darabot  kíván rendelni, illetve a kép bal oldalán található X-el törölheti az adott tételt.A Felhasználó a Vásárlás folyatatása gombra kattintva folytathatja a vásárlási folyamatot, illetve a befejezheti a vásárlást a Tovább a pénztárhoz gombra klikkelve. Itt kell megadni a számlázáshoz szükséges adatokat: név, e-mail cím, telefonszám, ország, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő, akkor a szállítási cím. Itt lehet regisztrálni is, amihez csak egy jelszót kell megadni, a felhasználó neve az e-mail címe lesz. A jobb oldali ablakban látszik a megrendelés, alul az felhasználási és rendelési feltételek elfogadása után a Megrendelés gombra kattintva tudja elküldeni rendelését. A megrendelésről tájékoztató e-mailt küldünk, majd 24 órán belül a visszaigazoló e-mailt. Ez a visszaigazolás fogja tartalmazni, hogy az adott termék elérhető-e, a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

Ha már elküldte rendelését, és valamilyen hibát észrevesz a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében azt egy napon belül jeleznie kell a szolgáltató felé a nem kívánt rendelések teljesítésének érdekében.

A webáruház az árváltozás  készlet változás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek.  Árváltozás esetén a már megrendelt árut a rendeléskori áron szállítjuk.

Elállási jog

A Webáruházban történő vásárlás a távollévők között megkötött szerződések közé tartozik, azaz a szerződés megkötésére a Szolgáltató (eladó) és a Vevő egyidejű jelenlétének hiányában kerül sor, így a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.)  Kormányrendelet, illetve az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve alapján elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg a Vevőt. A fogyasztói körbe nem tartoznak bele a gazdasági társaságok és más jogi személyek, vagyis ha valaki cég nevében eljárva vásárol valamit az interneten, nem illeti meg az elállási jog. Az elállási jog alapján a Webáruházban történő, rendelés leadásával megkötött szerződéstől a jogszabályi felhatalmazás alapján a Vevő egyoldalúan visszaléphet és a termék visszaküldésével a Szolgáltatótól kérheti a kifizetett összeg visszatérítését. Ezen jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás során a Vevőnek nem volt lehetősége a termék megvizsgálására, kipróbálására. A szerződéstől való elállás esetén a Vevő nem köteles magyarázatot adni annak okára. A Vevő az elállási jogával a termék átvételétől számított 14 naptári napig élhet. Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének napja nem számít bele.  Az elállási szándékát a Vevő a Kapcsolat címke, illetve a fentiekben is olvasható „2. Szolgáltató” részben található levelezési címre vagy e-mail címre megküldött, megfelelően kitöltött Elállási nyilatkozat  (1.sz. melléklet) megküldésével jelezheti. (Telefonon és sms-ben nem áll módunkban elfogadni) Elállás esetén a Vevő köteles a terméket a saját költségén a Szolgáltató részére legkésőbb az elállás közlésétől számított  14 napon belül visszajuttatni (postára adni ajánlott levélként a pontos nyomkövetés érdekében), a Szolgáltató pedig köteles legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül a Vevő által kifizetett teljes összeget visszatéríteni, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költéseget is . Felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget csak a megadott bankszámlaszámra való átutalás formájában téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.  Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket  A termékben keletkezett, nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vevőt terheli.  A Szolgáltató a fentiekben is megjelölt kormányrendelet alapján visszatarthatja az elállással érintett termék vételárát és egyéb teljesítés során felmerült költségeit, ameddig a Vevő nem szolgáltatta vissza a részére a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazolta annak visszaküldését.A jótállásra, termékszavatosságra és a fogyasztói kifogások intézésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet (módosította a 97/2014. (III. 25.) Kormányrendelet) és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szabályai az irányadóak.

  1. Kizárólag számlával csatolt és eredeti címkével ellátott terméket áll módunkban visszavenni. Az áru visszajuttatásáról minden esetben a vevő gondoskodik ( Utánvételes/portós csomagokat nem áll módunkban átvenni) A ruhák pénz visszafizetése abban az esetben alkalmazható, ha a vevő használata csak a felpróbálás erejéig terjedt ki. A  pénz visszafizetése abban az esetben alkalmazható egészében, ha a vevő használata csak a felpróbálás erejéig terjedt ki. Viselt, hordott, parfüm illatú, sérült, kimosott, rúzsfolttal és alapozóval összekent, használt termékek rongálási költsége minden esetben a vevőt terheli! Bővebben kormányrendelet 45/2014 25§  Áru visszaérkezéskor kamera felvételt készítünk a bizonyítás érdekében. Megkérjük kedves vásárlóinkat, hogy ezeket vegyék figyelembe amennyiben vissza szeretné küldeni a terméket. 

Vevő, a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a 2013. évi V. tv. 6:159.§  alapján kellékszavatossági igényealapján jogosult a választása szerint kijavítást vagy kicserélést igényelni, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Vevőnek okozott érdeksérelmet; vagy az ellenszolgáltatás arányosleszállítását kérheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha  a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének – a dolog tulajdonságaira és a Vevő által elvárható rendeltetésre figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogról másikra áttérhet, azonban az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A Vevő a hiba felfedezését követően késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A Vevő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.  A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket a Webáruházat üzemeltető Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Szolgáltató által Vevőnek eladott termék hibája esetén a 2013. évi V. tv. 6:168.§ alapján termékszavatossági igényt érvényesíthet a Vevő, mely alapján követelheti a gyártótól (gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója), hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.  Szolgáltató mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló forgalmazása körében gyártotta vagy forgalmazta; a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta. Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli. Vevő a hiba felfedezését követően késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló felelős. Szolgáltatót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A szavatossági idő első hat hónapját követően a termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.

A 2013. évi V. tv. 6:171.§ alapján, aki a szerződés teljesítéséért jótállást vállal vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A kötelező jótállás keretében a jótállási idő alatt felmerülő minőségi kifogás esetében a szavatossági jogok (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás) érvényesíthetők. A jótállási idő a tényleges teljesítéssel kezdődik, melynek időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja.  Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Szolgáltató ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, viszont Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek. Az általunk forgalmazott termékekhez a Jótállási jegyet(2. melléklet)

A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az eladott ingó dolog hibája miatt a fogyasztó Ptk. szerinti kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt vagy jogszabály alapján őt megillető jótállási igényt kíván érvényesíteni, akkor a mellékletben szereplő Jegyzőkönyv a fogyasztói kifogásokról(3. melléklet) nyomtatvány kitöltése és Szolgáltató részére történő megküldése szükséges.

Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Vevő teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben a vásárlás során kérdése lenne, probléma merülne fel, azt a fenti elérhetőségeken jelezze. Vásárló panaszait a fentiekben megadott elérhetőségeken fogadja Szolgáltató, mely panaszokra 30 napon belül érdemben írásban válaszol. A fentiekben megjelölt üzletben szóbeli panasz tehető, melyet Szolgáltató haladéktalanul kivizsgál.

 

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

  • Szavatossági és jótállási igények érvényesítése

Név:Bara Tímea

Levelezési cím: 4032 Debrecen, Mikszáth K. u. 71. G ép. 1.

Telefonszám: +36 30 408 5560

e-mail cím: rendeles@brfashion.hu

  1. Jogérvényesítési panaszkezelési lehetőségek

Felhasználó a termékkel vagy a szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a fentiekben részletezett elérhetőségeken terjesztheti elő.

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz – vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal egy időben küld meg Fogyasztó részére.

Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;

 A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára: 

Elállási nyilatkozatminta


Címzett: Bara Tímea, 4032 Debrecen, Mikszáth K. u. 71. G ép. 1.

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

 

 







Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

 

 

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

 

 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

 



Irányadó jog

A jelen Általános Szerződési Feltételekre, továbbá az Általános Szerződési Feltételekre figyelemmel és annak alapján a Felek jogviszonyaira a magyar jog az irányadó.