-
Az Ön kosara üres!
Általános
szerződési feltételek (ÁSZF)
A jelen ÁSZF tartalmazza a brfashion.hu (továbbiakban Webáruház)
használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház
címe:www.brfashion.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Bara Tímea
4032 Debrecen, Mikszáth K. u. 71. G ép. 1.
Nyilvántartási szám: 51028152
Adószám:67972225-1-29
Bankszámlaszám : O.F.SZ Zrt. 22222222-21196140
Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
4032 Debrecen, Mikszáth K. u. 71. G ép. 1.
Telefon: +36 30 408 5560
E-mail: rendeles@brfashion.hu
Nyitva tartás:
Hétfő-Péntek 10:00-18:00
Szombat: 10:00-13:00
Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a
Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a
jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet
kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF
szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti
igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet
megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a
megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló
(felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését
visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a
vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket
megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban
megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen
ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában,
automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő
bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy
kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a
felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Kiszállítás, személyes
átvétel
1. A termékek kiszállítása megrendeléstől számított 3-5 napon belül
történik.
2. Személyes átvétel az üzletben lehetséges. (4032 Debrecen, Mikszáth K. u.
71.)
1. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a
csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a
helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Lehetséges fizetési módok
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)
3. Bankkártyás fizetés
A felhasználó elfogadja, hogy a Bara Tímea (4032 Debrecen Mikszáth K. u.
71.) által a brfashion.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes
adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, kereresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím, szállítási és számlázási cím adatok. Az adattovábbítás célja:
a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a
tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett
fraud-monitoring.
Az utánvéttel rendelet áruk esetén, amennyiben a fogyasztó által megadott átvételi
címen a szállítást végző futárszolgálat 2 egymást követő esetben sem tudja
kézbesíteni a csomagot a fogyasztó hibájából, úgy a szállítási költség
behajtása iránt szolgáltató jogi eljárást fog indítani a megrendelővel
szemben.Ami ügyvédi perköltséggel együtt kerül behajtásra.
A honlapon
történő vásárlás
A vásárlás
regisztráció nélkül is lehetséges. De ajánljuk figyelmükbe érdemes regisztrálni
hogy értesüljenek mindig a legújabb akcióinkról és a legfrissebb
kollekciónkról.
A honlapon a
Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe
sorolva találhatóak meg. A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek
listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy
oldalra, akkor az adott oldalon lévő termékek alatt található számozott lapozó
gombok segítségével tudja megnézni oldalanként a termékeket. A termék listáról
a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat
a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról és itt tudja megadni
a kívánt színt és a mennyiséget is. A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján
terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a
kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg. A választott termék a megrendelés
gomb segítségével helyezhető a kosárba, majd a vásárlás folyatatható tovább. A
Felhasználó a kosár tartalmát a jobb felső sarokban található Kosár menüpont
segítségével ellenőrizheti . A Kosár gombra kattintva módosíthatja azt, hogy a
kosárba tett termékből hány darabot kíván rendelni, illetve a kép bal
oldalán található X-el törölheti az adott tételt.A Felhasználó a Vásárlás
folyatatása gombra kattintva folytathatja a vásárlási folyamatot, illetve a
befejezheti a vásárlást a Tovább a pénztárhoz gombra klikkelve. Itt kell
megadni a számlázáshoz szükséges adatokat: név, e-mail cím, telefonszám,
ország, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő, akkor a szállítási cím. Itt
lehet regisztrálni is, amihez csak egy jelszót kell megadni, a felhasználó neve
az e-mail címe lesz. A jobb oldali ablakban látszik a megrendelés, alul az
felhasználási és rendelési feltételek elfogadása után a Megrendelés gombra
kattintva tudja elküldeni rendelését. A megrendelésről tájékoztató e-mailt
küldünk, majd 24 órán belül a visszaigazoló e-mailt. Ez a visszaigazolás fogja
tartalmazni, hogy az adott termék elérhető-e, a vásárlás során megadott
adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a
választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen
felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
Ha már
elküldte rendelését, és valamilyen hibát észrevesz a visszaigazoló e-mailben
szereplő adatok tekintetében azt egy napon belül jeleznie kell a szolgáltató
felé a nem kívánt rendelések teljesítésének érdekében.
A webáruház
az árváltozás készlet változás jogát fenntartja, minden előzetes
bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak,
bővülhetnek. Árváltozás esetén a már megrendelt árut a
rendeléskori áron szállítjuk.
Elállási jog
A Webáruházban történő vásárlás a távollévők között
megkötött szerződések közé tartozik, azaz a szerződés megkötésére a Szolgáltató
(eladó) és a Vevő egyidejű jelenlétének hiányában kerül sor, így a fogyasztó és
a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.
(II.26.) Kormányrendelet, illetve az Európai Parlament és a Tanács
2011/83/EU számú irányelve alapján elállási jog (a
termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg a Vevőt. A
fogyasztói körbe nem tartoznak bele a gazdasági társaságok és más jogi
személyek, vagyis ha valaki cég nevében eljárva vásárol valamit az interneten,
nem illeti meg az elállási jog. Az elállási jog alapján a Webáruházban
történő, rendelés leadásával megkötött szerződéstől a jogszabályi felhatalmazás
alapján a Vevő egyoldalúan visszaléphet és a termék visszaküldésével a
Szolgáltatótól kérheti a kifizetett összeg visszatérítését. Ezen jog
kompenzálja azt, hogy a vásárlás során a Vevőnek nem volt lehetősége a termék
megvizsgálására, kipróbálására. A szerződéstől való elállás esetén a Vevő nem
köteles magyarázatot adni annak okára. A Vevő az elállási jogával a termék
átvételétől számított 14 naptári napig élhet. Az általános szabályok szerint a
határidőbe a termék átvételének napja nem számít bele. Az elállási
szándékát a Vevő a Kapcsolat címke, illetve a fentiekben is olvasható „2.
Szolgáltató” részben található levelezési címre vagy e-mail címre megküldött,
megfelelően kitöltött Elállási nyilatkozat (1.sz. melléklet) megküldésével
jelezheti. (Telefonon és sms-ben nem áll módunkban elfogadni) Elállás
esetén a Vevő köteles a terméket a saját költségén a Szolgáltató részére
legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni (postára
adni ajánlott levélként a pontos nyomkövetés érdekében), a Szolgáltató
pedig köteles legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon
belül a Vevő által kifizetett teljes összeget visszatéríteni, ideértve a
teljesítéssel összefüggésben felmerült költéseget is . Felmondás
esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget csak a megadott
bankszámlaszámra való átutalás formájában téríti vissza. A fogyasztó kifejezett
beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat,
de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Ha a
fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő
fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből
eredő többletköltségeket A termékben keletkezett, nem rendeltetésszerű
használatból eredő károk megtérítése a Vevőt terheli. A Szolgáltató a
fentiekben is megjelölt kormányrendelet alapján visszatarthatja az elállással
érintett termék vételárát és egyéb teljesítés során felmerült költségeit,
ameddig a Vevő nem szolgáltatta vissza a részére a terméket, vagy kétséget
kizáróan nem igazolta annak visszaküldését.A jótállásra,
termékszavatosságra és a fogyasztói kifogások intézésére a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási
cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet
(módosította a 97/2014. (III. 25.) Kormányrendelet) és a fogyasztó és
vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági
és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.)
NGM rendelet szabályai az irányadóak.
Vevő, a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a 2013.
évi V. tv. 6:159.§ alapján kellékszavatossági igényealapján
jogosult a választása szerint kijavítást vagy kicserélést igényelni,
kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha
az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével
összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a
szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és
a kellékszavatossági jog teljesítésével a Vevőnek okozott érdeksérelmet; vagy
az ellenszolgáltatás arányosleszállítását kérheti, a hibát a
Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy
a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a
kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének – a dolog tulajdonságaira és a
Vevő által elvárható rendeltetésre figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a
Vevő érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vevőnek a kijavításhoz
vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak
nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogról másikra áttérhet,
azonban az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni,
kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként
indokolt volt. A Vevő a hiba felfedezését követően késedelem nélkül köteles a
hibát a Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon
belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A Vevő
kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül
el. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági
igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő
igazolja, hogy a terméket a Webáruházat üzemeltető Szolgáltató nyújtotta. A
teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles
bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is
megvolt.
Szolgáltató által Vevőnek eladott termék hibája esetén
a 2013. évi V. tv. 6:168.§ alapján termékszavatossági igényt érvényesíthet
a Vevő, mely alapján követelheti a gyártótól (gyártónak minősül a termék
előállítója és forgalmazója), hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a
kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem
lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a
terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal. Szolgáltató mentesül a termékszavatossági kötelezettség
alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló
forgalmazása körében gyártotta vagy forgalmazta; a termék forgalomba
hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem
volt felismerhető; vagy a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági
előírás alkalmazása okozta. Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén
a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági
kötelezettség a gyártót terheli. Vevő a hiba felfedezését követően késedelem
nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől
számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell
tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló felelős. Szolgáltatót a
termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától
számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával
szemben gyakorolhatja. A szavatossági idő első hat hónapját követően a termék
hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell
bizonyítania.
A 2013. évi V. tv. 6:171.§ alapján, aki a szerződés
teljesítéséért jótállást vállal vagy jogszabály alapján
jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető
jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles
helytállni a hibás teljesítésért. Szolgáltató mentesül a jótállási
kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
A kötelező jótállás keretében a jótállási idő alatt felmerülő minőségi kifogás
esetében a szavatossági jogok (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás)
érvényesíthetők. A jótállási idő a tényleges teljesítéssel kezdődik, melynek
időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő
átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak
megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja. Szolgáltató jótállási
kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba
oka a teljesítés után keletkezett. Szolgáltató ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, viszont Vásárlót a
jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt
jogosultságoktól függetlenül megilletik. Szolgáltató nem tartozik jótállással,
illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan
károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan
kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő
behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából
keletkeztek. Az általunk forgalmazott termékekhez a Jótállási jegyet(2.
melléklet)
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
(Ptk.) szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az eladott
ingó dolog hibája miatt a fogyasztó Ptk. szerinti kellékszavatossági vagy
termékszavatossági igényt vagy jogszabály alapján őt megillető jótállási igényt
kíván érvényesíteni, akkor a mellékletben szereplő Jegyzőkönyv a
fogyasztói kifogásokról(3. melléklet) nyomtatvány kitöltése és
Szolgáltató részére történő megküldése szükséges.
Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést
megfelelő minőségben, a Vevő teljes megelégedettsége mellett teljesítse.
Amennyiben a vásárlás során kérdése lenne, probléma merülne fel, azt a fenti
elérhetőségeken jelezze. Vásárló panaszait a fentiekben megadott
elérhetőségeken fogadja Szolgáltató, mely panaszokra 30 napon belül érdemben
írásban válaszol. A fentiekben megjelölt üzletben szóbeli panasz tehető, melyet
Szolgáltató haladéktalanul kivizsgál.
Jótállás
Az egyes
tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az
egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi)
hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés
keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre
vonatkozik.
A
kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében
a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak
történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak
megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
A
vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha
bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon
hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve
termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem
érvényesíthet.
Név:Bara
Tímea
Levelezési
cím: 4032 Debrecen, Mikszáth K. u. 71. G ép. 1.
Telefonszám:
+36 30 408 5560
e-mail cím:
rendeles@brfashion.hu
Felhasználó
a termékkel vagy a szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói
kifogásait a fentiekben részletezett elérhetőségeken terjesztheti elő.
Szolgáltató
a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a
szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy ha a Felhasználó a
panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet
– melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz – vesz fel,
melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal egy időben küld meg Fogyasztó
részére.
Szolgáltató
a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz
esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az
írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;
A
telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a
Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a
panasz visszakeresését.
Szolgáltató
a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az
intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz
elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a
Felhasználót.
Amennyiben
Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita
tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak
nyitva Felhasználó számára:
Elállási nyilatkozatminta
Címzett: Bara Tímea, 4032 Debrecen, Mikszáth K. u. 71. G ép. 1.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy
gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek
adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés
tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett
nyilatkozat esetén)
Kelt
Irányadó jog
A jelen
Általános Szerződési Feltételekre, továbbá az Általános Szerződési Feltételekre
figyelemmel és annak alapján a Felek jogviszonyaira a magyar jog az irányadó.